User reviews for Marco Marco

For Smurfenland daycare

Marco Marco profiel foto

Marco Marco

Saturday, 11 November, 2017
1

Onze dochter is op 30 januari gestart met twee dagdelen opvang bij Smurfenland. Op 1 februari laat de directeur weten dat ze nog geen incasso heeft ingesteld, en stuur bij die mail ook gelijk de factuur. Nog geen 48 uur laten op 3 februari laat de directeur via mail weten dat als er voor 12 uur die dag niet betaald word, dan zal de opvang tijdelijk gestopt worden!! (hou in gedachten dat de directeur op 1 februari zelf laat weten dat zij te laat is met de incasso!!) Natuurlijk hebben wij die zelfde ochtend nog getracht contact te zoeken met de directeur, die gaf via whatsapp aan een vrije middag te hebben, en er op 6 februari (als de schorsing zou ingaan) op terug zou komen!! Uiteindelijk hebben wij als ouders van onze dochter besloten om een klacht in te dienen bij de geschillencommissie kinderopvang! Toen deze klacht als cc op zondag 5 februari via de mail binnenkwam, kregen wij s'avonds het bericht van de directeur dat onze dochter op 6 februari wel welkom was! Wij hebben meteen aangegeven dat wij onze dochter op half negen zouden brengen, en dat wij dan om 10:15 uur een persoonlijk gesprek zouden hebben met de directeur (deze tijd had zij in diverse mail al een aantal keer aangegeven). Opeens bleek op zondagavond, dat 10:15 uur toch niet kon, want er stond een oudergesprek gepland, en de directeur moest dan op een groep staan! Dit bleek al twee weken gepland te zijn! ( directeur was dat vast vergeten in het druk zijn met verzuurde mailtjes sturen) Uiteindelijk kregen wij op 6 februari bij het brengen van onze dochter te horen, dat het nu meteen kon (8:30 uur) of pas om 11:15 uur. Wij uiteraard rond 10 uur aanwezig (die tijd had de directeur namelijk diverse keren aangegeven) maar nee! Zij had geen tijd, pas om 11:15 konden wij terugkomen. Een gesprek was echt niet mogelijk, zouden wij niet weggaan, dan zou zij de politie bellen! Uiteindelijk zijn wij netjes weggegaan en om 11:15 uur teruggekomen. Tijdens dat gesprek, was eigenlijk een gesprek niet mogelijk! Nergens viel meer over te praten, en gezien onze boosheid over de mail van 3 februari en onze klacht naar de commissie,was het vertrouwen weg, dus heeft de directeur in een gesprek van 10 minuten aangegeven, niets anders te kunnen dan het contract op te zeggen. Onze dochter heeft dus een wenochtend gehad, is een ochtend geweest. Op 1 februari krijgen wij een mail dat de incasso nog niet door de directeur gemaakt is. En op 3 februari voor 9 uur in de ochtend de mail dat wij MOESTEN BETALEN ANDERS ZOU DE OPVANG STOPPEN!!! BINNEN 48 UUR!!! Wat wij willen zeggen in dat Smurfenland een geweldige groep leidsters heeft die super lief zijn voor de kindjes en die met hart en ziel werken voor de kindjes! Maar dat daarboven dus een directeur zit, die mensen die hun kindje pas 48 uur op de opvang hebben, zulke berichten krijgen, en in gesprek gaan is er niet bij. Kortom meer dan prima leidsters voor de kindjes, maar een directeur/bestuurder die het pad volledig kwijt is en vervolgens heeft een ieder schuld behalve zij zelf! Wij zijn benieuwd welke mensen nog meer zulke ervaringen hebben met de circusclown van een directeur! Want als zoiets gebeurd binnen de eerst 48 uur, dan ga je bijna denken dat er iets mis is met ons, of dat het echt goed mis is met de directeur. Wij zullen blijven vechten voor de waarheid, voor onze dochter en om eindelijk eens antwoorden te krijgen,waarom dit op deze manier moest! Marco

Gevonden op google.com