Gewoon schandalig, onze dochter heeft bij jullie opvang gehad. Over de verzorgsters hebben wij niets aan te merken, maar over de finaciële kant van de zaak des te meer! Altijd alles netjes betaald en ook toen Covid19 aan was gekomen hebben wij gewoon blijven betalen desondanks dat onze dochter niet mocht komen en covid19 ook bij ons schade had aangericht (verlaagde inkomsten, ontslag wegens covid). Hadden wij dit op voorhand geweten hadden wij de opvang opgezegd toen covid19 er was. Wegens verandering in onze werkonstandigheden hebben wij onze opvang opgezegd, netjes de 1 maand opzegtermijn betaald en uit gedaan ookal was dit niet meer nodig. Nu dat onze opvang gestopt is komt Het Toverbloempje met een factuur voor niet opgenomen verlofdagen aan 150 euro. Ten eerste hebben ze ons dit niet laten weten ookal wisten ze dat wij gingen opzeggen! Ten tweede hebben wij onze dochter 2 dagen thuis gehouden omdat; de eerste dag het zo warm was dat wij de werkdruk op de verzorgers wilden verlagen, de 2de dag was net toen covid19 bekend was en wederom om de werkdruk bij de verzorgers te verlagen. Deze beide dagen hebben wij Wel gewoon betaald! Ten 3de is onze dochter 3 maanden niet kunnen langskomen vanwege covid19 en hebben wij onze opvang niet opgezegd en gewoon blijven betalen! Maar nu durven jullie ons deze factuur voor niet opgenomen verlofdagen (3 dagen) toe te sturen? Schandalig dat jullie na telefonisch en mail contact niet willen mee denken hierin, wij zijn jullie gewoon blijven steunen tijdens Covid19 terwijl wij zelf genoeg problemen mochten ondervinden! Ik ben teleurgesteld en neergeslagen dat jullie dit met een recht gezicht gewoon onze kant durven toe sturen. Voor toekomstige klanten van Het Toverbloempje, denk goed na want ze zullen langs alle kanten zaken zoeken om geld afhandig te maken ookal hebben jullie het beste voor en steun je een lokaal bedrijf. Getekend, Van Aart Kevin.
Gevonden op google.comGOOGLE_REVIEWS